Neexistuje snad žádná firma, která by se ve svých počátcích nepotýkala s nedostatkem zákazníků. Jenže jsou to právě zákazníci, kteří pomalu ale jistě pomáhají takové firmě růst. I z tohoto důvodu je pro mnoho takových firem otázkou, zda nenajmout ke své propagaci profesionály. Jednou z možností představuje třeba reklamní agentura Louny. No řekněte, není lákavé mít kolem sebe kvalitní a kreativní tým lidí, který se stará o vaší propagaci zatímco vy se s klidným svědomím můžete věnovat samotnému podnikání? Jenže ne vždy se reklamní agentura vyplatí, pojďme si tedy představit výhody i nevýhody spolupráce s kreativním týmem.
Kreativní mysl
V reklamních agenturách se to kreativními jedinci jenom hemží, navíc mají mnohdy několikaleté zkušenosti s tvorbou marketingových kampaní. Je tedy vcelku pochopitelné, že z jejich rukou nemůže vyjít špatný marketingový tah. Společně na marketingových kampaních spolupracují copywriteři, produktový fotografové nebo designéři. Jejich dlouholeté zkušenosti se zúročí na každém projektu a pro vytvoření jedinečné kampaně si mnohdy vystačí jen se základním konceptem objednavatele. Ať už potřebujete poradit s tvorbou webových stránek, reklamou či sociálními sítěmi, obrátit se na reklamní agenturu je správná cesta.
Čas na jádro podnikání
Marketing je nesmírně důležitý, ale mnoho podnikatelů se raději soustředí na samotné podnikání. Ne vždy je dobré si vše zařídit sami, neboť tento způsob funguje jen málokdy. Výhodnější tedy je ponořit se do nitra svého podnikání a jeho propagaci ponechat těm, kteří s ní mají dlouholeté zkušenosti.
Cena za služby
Marketingové firmy dnes už nenabízí pouze správu sociálních sítí, ale dokáží si poradit i s PPC reklamou, SEO, spravováním webových stránek či tvorbou produktových fotografií. Jejich cena je sice v porovnání s freelancery přeci jenom o dost vyšší, ale vyplatí se!